30 Eylül 2010 Perşembe

dertler derya hahayt:D


sevgilim madrid'de.ben gidemedim.dedektif tanıdığı olan??
adam diyor ki "sevgilim ben duş alıp yatıcam,öpüyorum seni."
ben ne diyorum " o duşa yalnız gir yalnız çık.yatakta yorgana sarıl,korkarsan beni ara yan odaya modaya gitme."
eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeeeekkkkk bu işte:( paranoya oldum. ama abi adam madrid,barcelona geziyor sabahtan akşama.her gece partylere akıyor.facebook'tan hergün yeni biri ekleniyor o lanet arkadaş listesine.napim ben.
be cool damla.be cool :)

2 yorum:

fasarya dedi ki...

ahahah kıyamaam boşver damlamu dönerse senindir dönmezse zaten hiç senin olmamıştır elin sambacısınındır xD ahaha bu buraya olmadı evit :p

cicada dedi ki...

uleeyyynnnn parçapincik ederim o elin sambacısını bennn.neyse ki dönük şuan yani döndü ivet :)