3 Ağustos 2012 Cuma

güzel bir başlangıç olabilir. http://grooveshark.com/#!/s/Golden+Brown/3f9dQy?src=5

yılın dokuz ayını yaz gelsin diye düşünerek geçiren bir insanın yaz gelince evden dışarı çıkamaması hastalığına yakalandım. İnsan 3 oda 1 salon içinde durunca, düşünüyor. Düşününce çok acayip şeyler geliyor aklına. Önce bir sürü kitap okuycam diyor. Sonra kitaplar yerini spora bırakıyor bir heves. Sonra sıcaklardan buhran geçirme dönemi, ardından "klima aslında kötü bir şey muhabbetleri". Komşularla geçirilen bir kaç gün. İş aramaya bile başlamadım düşünce baloncukları. Arkadaşların evlilik haberleri. Ben en iyisi yurt dışında yüksek lisans yapayımlar. Paramın olmayışı. Şimdi iş bulursam 40 yaşında yüksek lisans yapabilirim çıkmazı. en iyisi ben Amerika'ya gideyimler beraberinde 15 dakika uzaklıktaki yazlığa bile gitmeye üşeniş. kapanış.
Oysa hiç gerek yoktu bunlara. Bir kaç hayati ihtiyaçtan ibaretti hepsi. Şezlongdu, şemsiyeydi, denizdi, gözlüktü, buz gibi soğuk suydu, uzanıştı, uyuyuştu, beni sarsıp kendine getiren sersemleyişti, güzel müzikti, güzel haberlerdi, seninle tanıştığıma çok acayip memnun oldumlardı...

Hiç yorum yok: