18 Eylül 2009 Cuma

işte bnm özetim


Wildwood da son 2 gün..

herşey bitiyor artık.son.

hiç bi son bukadar güzel bu kadar heycan verici bu kadar zor bu kadar karmaşık ama bu kadar mutlu olmamıştr sanırım.

şu hafta sonu zaten iş güç bavul toplama kalan 2-3 arkadaşla vedalaşma derken geçip gidicek.pazartesi sabahı kendimizi NY otobüsünde bulucaz,el sallıycaz bi kaç kişiye sonra birbirimize bakıp "bitti lan! gidiyoruz biz."diycez gülücez ama aslında hüzünlenicez biraz.kulaklıkları takıp pencere kenarına başımızı yaslayıp müzik dinlemeye karar vericez şans bu ya duygusal bi parça çalıcak kulaklarımızda,ve belki biz biraz daha hüzünlenicez sonra uykuya dalıcaz biraz,biraz uyanıcaz yolu seyredicez sonra biraz daha uyuycaz..sonra naz beni kolumdan dürtüp "Damiii geldik sanırım."diycek bakışları heycanlı ama tedirgin olucak,çünkü aklının bi köşesinde central parkta geçirilmesi gereken bi gece olucak.

bavullar... arkadaşlar... yollar...tanımadığımız insanlar... yorgunluk...NY.. central park..uykusuzluk.. hava alanıı.. uçak.. ve nihayet LA..


.

.

.

.

.

.

.....LA geçirilen 1 hafta.

.....NY geçirilen 1 hafta.

....5 ekim...türkiyeye uçuş.

....6ekim....istanbul.ışıl.istanbul ışıl istanbul ışıl.

eğlence huzur rahatlık temizlik oohh şahane zamanlar

....11ekim...izmir.biraz koşturmaca yorgunluk karmaşa ama en güzelinden:)

....tarihi henüz belirsiz olan adana aktarmalı 2 günlük bi isk yolculuğu...

...ev.......ev....ev....

1 yorum:

Umut dedi ki...

Central Park, NY benim için filmler ve oyunlar demek. Gerçekten gezip görmek isterdim.

Amerika'da sıkılınıyor mu test ederdim hem :D